سوالات متداول (FAQ)

بیوتیکال پلتفرم یا بستر نظام‌مند معاملات آنلاین است و بر اساس تجارت الکترونیک تمام فعالیت‌هایی که در آن انجام می‌شود مطابق با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه کسب و کار مجازی می‌باشد. این سامانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی قابل بررسی در صفحه اصلی و‌ب‌سایت است. با کلیک بر روی این گواهی اعتبارنامه، صلاحیت بیوتیکال برای مخاطب محرز خواهد شد.

تمامی اصول، روش‌ها و فرآیندهای جاری در بیوتیکال مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، مقرّرات و آیین‌نامه‌های تجارت الکترونیکی و قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است. بروزرسانی قوانین مندرج و اطلاعیه های جدید در صفحه مرتبط منتشر می‌شود و استفاده از سامانه(نسخه وب و اپلیکیشن) به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین است.

بله؛ برای ثبت، اعلان، شرکت در مزایده، مناقصه، حراج، فروش ویژه و… کاربر محترم (خریدار و فروشنده) باید مشخصات و اطلاعات خود را ثبت کند؛ با این روش صحّت فرآیندها افزایش می‌یابد. علاوه‌ بر این تیم پشتیبانی فنّی بیوتیکال برای حفظ حریم خصوصی کاربر، راه‌کارهای تکنیکال در سامانه مستقر کرده است و آن را به‌روزرسانی و بهینه‌سازی می‌کند.

برای اطلاع بیشتر درباره‌ی اعلامیه‌ی بیوتیکال مربوط به حفظ اطلاعات کاربر و تعهّد کاربر به سامانه برای استفاده‌ی مسئولانه از وب‌سایت بیوتیکال صفحه‌ی «حفظ حریم خصوصی» را مطالعه کنید.